Shop Mobile More Submit  Join Login
×



Details

Submitted on
June 14, 2008
Image Size
79.3 KB
Resolution
600×827
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
584
Favourites
5 (who?)
Comments
18
Downloads
11
×
Glorczyslawa Ref Sheet by punki123 Glorczyslawa Ref Sheet by punki123
A to ref Glorczysławy. Narysowany, ze 2 miesiące temu, tylko nie mogłam się zebrać i wrzucić XD


Glorczysława(c) Jaaaaa
Rysunek i mazaki(c)Jaaaa
Add a Comment:
 
:iconlady-largo:
lady-largo Featured By Owner Oct 6, 2011
Jakie fajne imię. XD
Reply
:iconfaith-wolfie:
Faith-Wolfie Featured By Owner Jun 21, 2008
Podoba mi się jak zaznaczyłaś kolce na przednich nadgarstkach xD
Reply
:iconpunki123:
punki123 Featured By Owner Jun 21, 2008  Student Traditional Artist
Dżemki ^^ Przez pól godziny zastanawiałam się jak zaznaczyć stożek ^^"
Reply
:iconfaith-wolfie:
Faith-Wolfie Featured By Owner Jun 22, 2008
Skąd ja to znam? xDDDD
Reply
:iconshagan-fury:
Shagan-fury Featured By Owner Jun 18, 2008  Student Digital Artist
Spoko :)
Reply
:iconpunki123:
punki123 Featured By Owner Jun 18, 2008  Student Traditional Artist
dżemki ^^
Reply
:iconolf-sea:
olf-sea Featured By Owner Jun 15, 2008
Fajne xD Tzn. Fajna. xD
Reply
:iconjuke12:
juke12 Featured By Owner Jun 14, 2008
a ona jakaś tak nie taka? Za dużo muzyki punk? XD
Reply
:iconatanvarde:
Atanvarde Featured By Owner Jun 14, 2008
ale uśmieszek xD
Reply
:icondonia-xd:
DoNiA-xD Featured By Owner Jun 14, 2008
O, skąd ja ją znam? xD Supcio ^^
Reply
:iconpunki123:
punki123 Featured By Owner Jun 14, 2008  Student Traditional Artist
a no znasz ją ^^
Reply
:icondonia-xd:
DoNiA-xD Featured By Owner Jun 14, 2008
Ale RWW już nie ma... Ale jest coś innego, podobne do RWW, bo Shiga nadal jest xP Jak będziesz grzeczna to ci podam adres xD
Reply
:iconpunki123:
punki123 Featured By Owner Jun 14, 2008  Student Traditional Artist
*słodkie oczy* plose
Reply
:icondreika-san:
Dreika-san Featured By Owner Jun 14, 2008
narysuje narysuje narysuje! n__n podoba mi sie ten char :D
Reply
:iconhiena004:
hiena004 Featured By Owner Jun 14, 2008
fajnie futerko ułożyłaś XD
Reply
:iconpunki123:
punki123 Featured By Owner Jun 14, 2008  Student Traditional Artist
dzięki ^^ ma się te maziaki nie?
Reply
:iconhiena004:
hiena004 Featured By Owner Jun 14, 2008
XDDDD
Reply
:iconevrill:
Evrill Featured By Owner Jun 14, 2008  Hobbyist General Artist
fufny i to bardzo fufny


~*~*~*~
Słońce mym władcą,
Ciemność natchnieniem,
a Księżyc doradcą.
Reply
Add a Comment: